Ubicacions

En el Festival Internacional de Cinema Independent d’Elx les sales de cinema s’ixen del comú.

Sostres de nit estrellada, palmeres en jardins idíl·lics i el millor clima acompanyaran a les projeccions que tindran lloc en la 45a Edició d’una de les cites més importants en el calendari de tot amant del cinema independent.

Hort del
Xocolater

T +34 965 42 75 91
aulaelche@fundacionmediterraneo.es
Elx

Playa de
Arenales del Sol

Platja d’Arenals del Sur
Elx, Alacant
Província: Alacant

Centro Cultural Fundación Mediterráneo Elche

T +34 965 42 75 91
aulaelche@fundacionmediterraneo.es
C/ Kursaal, 1 03203 Elx

Subscriu-te a la newsletter

No et perdes res del nostre festival.

FUNDACIÓ MEDITERRANI com a responsable del tractament i legitimat pel seu consentiment tractarà les seues dades amb la finalitat de gestionar l’enviament d’informació i prospecció comercial i enviament de butlletins informatius. No cedim la informació a tercers excepte per imperatiu legal. Té dret a accedir, rectificar, oposar-se i suprimir les dades, així com altres drets, com es detalla en la segona capa d’informació. Pot consultar informació addicional i més detallada sobre Política de privacitat i Protecció de les seues dades personals.