Palmarés

Curtmetratges

• PREMIE “FUNDACIÓ MEDITERRANI” Al MILLOR CURTMETRATGE, de qualsevol categoria i de qualsevol nacionalitat. Està dotat amb 3.000 euros i Trofeu Dama. En el cas de ser de nacionalitat espanyola, de Ficció o Documental i complint amb la normativa fixada per l’Acadèmia de Cinema per als Premis Goya de l’Edició 2023, entrarà en la Preselecció automàticament.

• PREMI “*CIUTAT D´ELX” DE FICCIÓ, de qualsevol nacionalitat i dotat amb 2.000 euros i Trofeu Dama.

• PREMI D’ANIMACIÓ, de qualsevol nacionalitat. Està dotat amb 2.000 euros i Trofeu Dama.

• PREMI DE DOCUMENTAL, de qualsevol nacionalitat. Està dotat amb 2.000 euros i Trofeu Dama.

• PREMI EUROPEU, en qualsevol categoria i pertanyent a l’àmbit europeu (no Espanya). Dotat amb 1.000 euros i Trofeu Dama.

• PREMI IBEROAMERICÀ, en qualsevol categoria i pertanyent a Hispanoamèrica i el Brasil. Dotat amb 1.000 euros i Trofeu Dama.

• PREMIE FES *CURT, dotat amb 500 euros i Trofeu Dama. El qual podrà ser triat en qualsevol de les categories i la producció de les quals procedisca d’autors de la Comunitat Valenciana o de productores radicades en aquesta Comunitat Autònoma i preferentment en valencià o subtitulades en aquest idioma.

• PREMIE “CINECLUB LUIS *BUÑUEL” AUTOR NOVELL, dotat amb 500 euros i Trofeu Dama, elegible en qualsevol de les categories. Podran optar tant autors espanyols com internacionals que hagen realitzat fins al seu tercer curtmetratge.

• PREMI *MOBILE *FILMMAKER, dotat amb 500 euros i Trofeu Dama. Poden ser Ficció o Documental, als quals poden optar tant autors espanyols com internacionals la producció dels quals haja sigut efectuada per telèfon intel·ligent.

• PREMI “*HORT DEL *XOCOLATER” DEL PÚBLICO, dotat amb 500 euros i Trofeu Dama d’entre aquells curtmetratges espanyols i internacionals que formen part de la Selecció Oficial, serà elegit el curtmetratge que més vots haja rebut del públic assistent a les projeccions de la Secció Oficial en el *Hort del *Xocolater entre el 16 i el 21 de juliol de 2022.

• PREMIE PROJECTE *WEBSERIE “*FICIE *ORIGINALS”, dotat amb 1.000 euros als projectes presentats pels Graus de Comunicació Audiovisual i Periodisme de la Universitat Miguel Hernández d’Elx i es coneixerà El Dia Més Curt, el 21 de desembre de 2022.

• PREMI Al MILLOR CURTMETRATGE SOBRE DRETS HUMANS, de qualsevol categoria i pertanyent al litoral mediterrani i/o vinculat a ell, en col·laboració amb *SocialMed València – Festival dels Drets Humans del Mediterrani. Està dotat amb 1.000 euros i Trofeu Dama.

Llargmetratge Òpera Prima

• PREMIE “FUNDACIÓ MEDITERRANI” Al MILLOR LLARGMETRATGE “ÒPERA PRIMA”, de Ficció i de nacionalitat espanyola. Està dotat amb 2.000 euros i Trofeu Dama.

Subscriu-te a la newsletter

No et perdes res del nostre festival.

FUNDACIÓ MEDITERRANI com a responsable del tractament i legitimat pel seu consentiment tractarà les seues dades amb la finalitat de gestionar l’enviament d’informació i prospecció comercial i enviament de butlletins informatius. No cedim la informació a tercers excepte per imperatiu legal. Té dret a accedir, rectificar, oposar-se i suprimir les dades, així com altres drets, com es detalla en la segona capa d’informació. Pot consultar informació addicional i més detallada sobre Política de privacitat i Protecció de les seues dades personals.