Inscripcions tancades

El 47 Festival de Cinema d’Elx se celebrarà del 12 al 19 de juliol de 2024 en el Hort del Xocolater, la Platja d’Arenals i els Cinemes Odèon.

Moltes gràcies a tots!

El Festival Internacional de Cinema Independent d’Elx (*FICIE) , organitzat per Fundación Mediterráneo, ha arribat a la fi de la seua 46a edició amb la gala de clausura i lliurament dels premis a les millors produccions audiovisuals.

Curtmetratges
Llargmetratges
Països

Activitats transversals

Disruta delnostre calendari d’esdeveniments.

Informa’t ací sobre les taules redones que hem preparat de cara a l’edició d’aquest 2023. Grans professionals de l’audiovisual que vindran a xarrar amb nosaltres els dies 15 i 17 de juliol.

Projeccions

Curts | Llargs

L'últim en xarxes

Sobre el
festival

Des de 1978 estem oferint un espai per a conéixer i atraure als nous talents del cinema en curt i, també, per a fomentar la industrialització d’aquest.

Tot això sense descurar els nostres orígens i sempre amb adaptació
constant als nous temps i maneres de fer cinema. Pot canviar la tecnologia, però les ganes de crear sempre són les mateixes.

Per la qualitat dels nostres jurats, per la qualitat del nostre palmarés i els 45 anys d’història han permés que l’Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques d’Espanya ens admetera com a Festival preseleccionador dels Premis Goya. Així mateix, l’Associació de la Indústria del Curtmetratge (*AIC) ha dictaminat també concedir-nos la marca de Festival Recomanat en 2016.

Des de 2020 l’evolució patida per la pandèmia de la Covid-19 va accelerar encara més les transformacions a nivell mundial en la indústria de l’audiovisual i el *FICIE, una vegada més, es posiciona com a suport i estudi dels millors talents i tendències en el curtmetratge, llargmetratges “òperes prevals” i en la Ficció TV.

Anteriors edicions

Organitza
Amb el suport de
Patrocina
Media Partner
Col·labora
Festivals col·laboradors
Plataformes associades
Desplaça cap amunt

Subscriu-te a la newsletter

No et perdes res del nostre festival.

FUNDACIÓ MEDITERRANI com a responsable del tractament i legitimat pel seu consentiment tractarà les seues dades amb la finalitat de gestionar l’enviament d’informació i prospecció comercial i enviament de butlletins informatius. No cedim la informació a tercers excepte per imperatiu legal. Té dret a accedir, rectificar, oposar-se i suprimir les dades, així com altres drets, com es detalla en la segona capa d’informació. Pot consultar informació addicional i més detallada sobre Política de privacitat i Protecció de les seues dades personals.