pastilla-azul-portada

Cartell
Edició 45

La impactant mirada de Luis Buñuel serà la imatge del FICIE d'enguany

Realitzat per la il·lustradora Cristina Polop, el cartell està centrat en un impactant retrat d’un jove Luis Buñuel acompanyat en segon pla per elements com les palmeres i el públic assistent a les projeccions del Hort.

Segons Luis Boyer, president de Fundació Mediterrani, “enguany hem volgut celebrar el 45 aniversari del nostre Festival de Cinema d’Elx amb un cartell molt potent i que repasse alguns de les fites principals del certamen, entre el qual destaca amb nom propi Luis Buñuel, el mític cineasta aragonés, que dona nom a més al Cinema Club al costat del qual fonguem en 1978 aquest Festival”.

El retrat de Buñuel està acompanyat per elements complementaris en segon pla, i que representen els tres elements claus del FICIE: D’una banda, el Cinema, encarnat per Luis Buñuel; d’altra banda, l’espai on es desenvolupa el Festival, L’Hort del Xocolater; i finalment, el públic, una part imprescindible del festival, i que sense ell no seria possible tota la resta.

Segons assenyala la creadora del cartell, Polop, “Buñuel, més que un surrealista, era un trencador” que en les seues pel·lícules realitzava “crítiques àcides a les aparences”.

Aquesta Il·lustradora i creadora, nascuda a Xàtiva, està establida a Londres des de fa anys. Llicenciada en Belles arts, el cinema ha exercit des de sempre una gran influència en la seua obra. Ha treballat per a The Guardian, Variety Magazine i Little White Lies, així com per a marques internacionals com a l’Óreal i Zalando, entre altres.

Desplaça cap amunt

Subscriu-te a la newsletter

No et perdes res del nostre festival.

FUNDACIÓ MEDITERRANI com a responsable del tractament i legitimat pel seu consentiment tractarà les seues dades amb la finalitat de gestionar l’enviament d’informació i prospecció comercial i enviament de butlletins informatius. No cedim la informació a tercers excepte per imperatiu legal. Té dret a accedir, rectificar, oposar-se i suprimir les dades, així com altres drets, com es detalla en la segona capa d’informació. Pot consultar informació addicional i més detallada sobre Política de privacitat i Protecció de les seues dades personals.